1. O škole
  2. Aktuality
  3. Přihláška
  4. Omluvný list
  1. Hudební obor
  2. Výtvarný obor
  3. Taneční obor
  4. Literárně-dramatický obor
 

Úřední deska

Struktura informací:
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vyhlášky 442/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů

1. Název: Základní umělecká škola Vsetín, příspěvková organizace

2. Důvod a způsob založení:
Základní umělecká škola Vsetín byla zřízena Krajským úřadem Zlín jako příspěvková organizace zřizovací listinou vydanou 1.4. 1993.
Datum zařazení do sítě: 27.05.1996
Poslední aktualizace v síti: 01.09.2008
Právní forma: příspěvková organizace.
Právnická osoba zřízená na dobu neurčitou.
Zřizovatel:
Krajský úřad Zlínského kraje, Odbor školství, mládeže a sportu
třída Tomáše Bati 21
761 90 Zlín
http://www.kr-zlinsky.cz/

Základní umělecká škola poskytuje základní vzdělání v jednotlivých uměleckých oborech a připravuje pro studium učebních a studijních oborů ve středních školách uměleckého zaměření a na konzervatoři, připravuje také odborně pro studium na vysokých školách s uměleckým zaměřením. Každý absolvent ZUŠ by měl mít takové základy vzdělání, aby obstál v jakémkoliv amatérském sdružení. Škola totiž nepřipravuje jenom budoucí profesionály, nýbrž dává nahlédnout do světa umění každému talentovanému člověku, dítěti či dospělému. 

3. Organizační struktura: schéma struktury

4. Kontaktní spojení:
4.1 Kontaktní poštovní adresa: Základní umělecká škola Vsetín
Podsedky 285
755 01 Vsetín

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu je shodná s poštovní adresou.
4.3 Úřední hodiny: pondělí a středa, čas je nutné předem telefonicky domluvit..
4.4 Telefonní čísla: Radim Trčálek, DiS.
ředitel školy
telefon: +420 571 411 725
mobil: +420 730 571 062
Další telefonní čísla

4.5 Datová schránka: zeavtpr
4.6 Adresa internetové stránky: http://www.zus-vsetin.cz
4.7 Adresa e-podatelny: zastupce@zus-vsetin.org

4.8 Další elektronické adresy:

Radim Trčálek, DiS.
ředitel školy
E-mail: reditel@zus-vsetin.org

Mgr. Veronika Lelková
zástupkyně ředitele
E-mail: zastupce@zus-vsetin.org

Ing. Hana Lukešová
účetní
E-mail: hlukesova@zus-vsetin.org

Marta Filgasová
ekonomka
E-mail: ekonom@zus-vsetin.org

5. Případné platby lze poukázat:

Na základě údajů doručených rodičům žáků převodem z účtu na účet školy.

6. IČ : 00851906

7. DIČ :
Subjekt není plátcem daně z přidané hodnoty.

8. Dokumenty:
8.1 Seznamy hlavních dokumentů:
Školní řád
Školní vzdělávací program od 01.09.2023
Pracovní řád
Organizační řád

8.2 Ostatní dokumenty:
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek.
Směrnice pro poskytování informací

8.3 GDPR:
Směrnice na ochranu osobních údajů
Zásady zpracování osobních údajů

8.4 Vnitřní oznamovací systém (PDF)

8.5 Rozpočet:

Rozpočet na rok 2024 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2025 a 2026
Upravený rozpočet na rok 2023
Návrh rozpočtu na rok 2024 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2025 a 2026
2. upravený rozpočet na rok 2022 příspěvkové organizace ZK
Rozpočet na rok 2023 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2024 a 2025
Upravený rozpočet na rok 2022
Návrh rozpočtu na rok 2023 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2024 a 2025

2. upravený rozpočet na rok 2021 příspěvkové organizace zřízené ZK
Rozpočet na rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023 a 2024
Upravený rozpočet na rok 2021
Návrh rozpočtu na rok 2022 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2023 a 2024
2. upravený rozpočet na rok 2020 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.)
Rozpočet na rok 2021 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2022 a 2023
Upravený rozpočet na rok 2020
Návrh rozpočtu na rok 2021 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2022 a 2023

Rozpočet na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022

Návrh rozpočtu na rok 2020 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2021 a 2022
2. upravený rozpočet na rok 2019 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
Upravený rozpočet na rok 2019
Upravený rozpočet na rok 2019
Návrh rozpočtu na rok 2019 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2020 a 2021
Upravený rozpočet na rok 2018

 

9. Žádosti o informace:

Zákon č. 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů o svobodném přístupu k informacím, stanovuje ZUŠ Vsetín povinnost poskytnout informace vztahující se k její působnosti. Žádat o informace může každá fyzická i právnická osoba. Tuto žádost není třeba žádným způsobem zdůvodňovat. Povinnost poskytovat informace se netýká dotazů na názory, budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací. Žádost o poskytnutí informace se podává ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací. U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.

1) Písemně: Žádost je podána dnem, kdy ji obdržela škola. Žádost musí obsahovat doručovací adresu školy, Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození,adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Právnická osoba uvede název, identifikační číslo, adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost všechny požadované údaje, není žádostí ve smyslu zákona.

2) Elektronicky: Žádost je podána dnem, kdy ji obdržela škola. Žádost musí být podána prostřednictvím elektronické podatelny školy. Žádost musí splňovat stejné podmínky jako žádost písemná.

3) Ústně: Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.

Škola žádost posoudí a:

a) brání-li nedostatek údajů o žadateli (žádost nesplňuje všechny podmínky zákona) postupu vyřízení žádosti o informaci podle tohoto zákona, zejména podle § 14 a nebo 15, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů ode dne podání žádosti, aby žádost doplnil; nevyhoví-li žadatel této výzvě do 30 dnů ode dne jejího doručení, žádost odloží.

b) v případě, že je žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována, nebo je formulována příliš obecně, vyzve žadatele ve lhůtě do 7 dnů od podání žádosti, aby žádost upřesnil, neupřesní-li žadatel žádost do 30 dnů ode dne doručení výzvy, rozhodne o odmítnutí žádosti.

c) v případe, že požadované informace se nevztahují k její působnosti, žádost odloží a tuto odůvodněnou skutečnost sdělí do 7 dnů ode dne doručení žádosti žadateli.

d) nerozhodne-li podle § 15, poskytne informaci v souladu se žádostí ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne ode dne přijetí žádosti nebo ode dne jejího doplnění. Lhůtu pro poskytnutí informace podle odstavce 5 písm. d) může škola prodloužit ze závažných důvodů, nejvýše však o deset dní. O postupu při poskytování informace se pořídí záznam. Pokud škola žádosti, byt i jen zčásti, nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, popřípadě o odmítnutí části žádosti. Proti rozhodnutí školy o odmítnutí žádosti lze podat odvolání u nadřízeného úřadu. Krajský úřad Zlínského kraje třída Tomáše Bati 21 761 90 Zlín

10. Příjem žádostí a dalších podání:
Postup při vyřizování stížností

11. Opravné prostředky:
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím zástupce statutárního orgánu je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje.
Adresa:
Krajský úřad Zlínského kraje
Odbor školství, mládeže a sportu
třída Tomáše Bati 21
761 90 Zlín

Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí zástupce statutárního orgánu, proti němuž je opravný prostředek podáván.

12. Formuláře:
Přihláška ke studiu
Žádost o povolení individuálního studia hudební nauky
Žádost o ukončení studia

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací:
https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/196/201/

14. Předpisy:
14.1 Nejdůležitější používané předpisy:
Zákon č. 472/2011 Sb., kterým se mění zákon č. 561/2004 Sb.,
o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících
Zákon č. 250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech územích rozpočtů
Zákon č. 143/92 Sb. o platu
Zákon č. 262/2006 Sb. zákoník práce
Vyhláška MŠMT č. 317/2005 Sb. o dalším vzdělávání pedagogických pracovníků
Vyhláška č. 71/2005 Sb. o základním uměleckém vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů
Vnitřní směrnice a školní řád
http://www.msmt.cz/dokumenty

14. 2 Vydané právní předpisy:
sdělení rodičům

Uvedené předpisy jsou k fyzickému nahlédnutí na adrese:
Základní umělecká škola Vsetín
Podsedky 285
755 01 Vsetín

v úředních hodinách: pondělí a středa, čas je nutné předem telefonicky domluvit.

15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

a/ Kopírování:
A4 jednostranně 5,- Kč
A4 oboustranně 10,- Kč
A3 jednostranně 10,- Kč
A3 oboustranně 20,- Kč

b/ Tisk:
A4 černobíle 5,- Kč
A4 barevně 10,- Kč

c/ Vystavení duplicitního vysvědčení/katalogového listu:
cena za jeden list 100,- Kč

d/ Poštovné:
Za odeslání informace na adresu udanou žadatelem: dle platného ceníku České pošty
Přirážka za doporučenou zásilku: ke všem sazbám 30,- Kč
Přirážka za zaslání informace na dobírku: 30,- Kč

e/ Nahlížení do vnitřních dokumentů školy:
Bezplatné

f/ Platební podmínky:
Žadatel při podání žádosti a jejím zaevidování uhradí zálohu ve výši max. 75% na úhradu předpokládaných nákladů. Záloha je splatná při podání ústní žádosti o informaci v pokladně v hotovosti. U písemně podané žádosti je záloha splatná do 3 dnů po obdržení výzvy k zaplacení zaslané žadateli a to úhradou v hotovosti v pokladně, zaslanou složenkou nebo převodem na bankovní účet s uvedením variabilního symbolu na složence.
Vyúčtování zálohy bude provedeno v závislosti na skutečně vynaložených nákladech spojených s vyhledáváním informací a výsledná částka bude sdělena žadateli nejpozději ve lhůtě po poskytnutí informace. Žadatel uhradí vyúčtovanou částku buď v hotovosti při převzetí informace, nebo převzetím informace zaslané na dobírku.
Záloha se při odmítnutí dobírky nevrací, je použita na úhradu vzniklých nákladů při vyhledávání a kopírování vyžádané informace.

15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací.

16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv

16.2 Výhradní licence

Bez licenčních smluv

17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zpráva 2022/2023
Výroční zpráva 2021/2022
Výroční zpráva 2020/2021
Výroční zpráva 2019/2020
Výroční zpráva 2018/2019
Výroční zpráva 2017/2018
Výroční zpráva 2016/2017
Výroční zpráva 2015/2016
Výroční zpráva 2014/2015
Výroční zpráva 2013/2014
Výroční zpráva 2012/2013
Výroční zpráva 2011/2012

Výroční zpráva 2010/2011

 

Zadost o ukonceni skolni dochazkyZadost o ukonceni skolni dochazky
 
 
Aktuality:
 

Naši dramaťáci nejsou žádná ořezávátka

10. dubna proběhlo krajské kolo soutěže LDO v motivačním prostředí Valašského národního divadla v Karolince. Patnáct základních uměleckých škol ze ...

Benefice vsetínské ZUŠ pomohla rekordní částkou

„Děti dětem“ – tak byl před mnoha lety nazván projekt, jehož posláním je pomoci pacientům, léčících se na dětském oddělení ...

Žákovský koncert

Ve středu 6.3. se konal žákovský koncert, kde jsme si mohli poslechnout přednesy od nejmladších hudebníků až po vyspělé hudební ...
 

 

Všechny aktuality ZDE

 

Zlínský kraj bez hranicosaazušprogram celoživotního učení

Copyright © 2023 - ZUŠ Vsetín
designed by magnetico programing by nowonet

Vaše soukromí je pro nás důležité

Vážení zákazníci, vážíme si soukromí každého z vás. Stisknutím tlačítka „Přijmout vše" souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali smysluplné a užitečné služby na základě vašich údajů o sledování. Souhlas udělujete pro ZUŠ Vsetín a můžete ho kdykoliv změnit v části "Předvolby". Více o souborech cookies zde.

cookies

Cookie - Nastavení

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

Close

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné ke správnému fungování webu a všech jeho funkcí, které nabízí, např. působení filtrů, ukládání nastavení soukromí, apod. Zajišťují základní provoz webu, proto musí být zapnuty trvale.

Analytické cookies


Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.

Reklamní cookies


Reklamní cookies používáme proto, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
ZUŠ Vsetín potřebuje Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.